.

.

torsdag 24. mai 2012

Jeg åpner 3-13

Jakten på Blu:
Forsøk nr 13.
Det betyr ulykke.
En ny 3-pakning står i alle fall klar og jeg starter med det midterste egget.
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en Land-yacht.
En bil med seil.
Så til det andre egget.
Jeg åpner.
Det er også en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er Julius igjen.
En sjimpanse.
Dermed må jeg for første gang bruke et papir som jeg har brukt tidligere, da ingen ny serie dukket opp.
Hva sa jeg?
Nr 13 betyr ulykke.
Da åpner jeg det siste egget.
Det er vel en gul kapsel det også nå da.
Nei, den var oransje.
Jeg åpner.
Det er kanarifuglen!
Det er kanarifuglen!
Hva sa jeg?
13 betyr lykke!

Mye lykke!
Det er kanarifuglen Nico.
Det ser ut som han danser.
Kanskje han danser fugledansen.
Whoohoo!
Ny figur!
Endelig.
Det er det jeg alltid har sagt.
13 betyr lykke.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar