.

.

fredag 4. mai 2012

Jeg åpner 2-19


Jakten på Vektløfterhunden:
Ny 3-pakning, nye muligheter.
Det nærmer seg 20 3-pakninger nå.
3 hunder igjen.
Jeg åpner det første egget, det midterste.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en bever.
Jeg åpner egg nr 2.
Det er en oransje kapsel.
Den sparer jeg til slutt.
Da åpner jeg det siste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en kanin eller hare.
Nå har jeg jo sjekket hva som er forskjellen, men det var hovedsaklig levesettet og ikke utseende som var forskjellen, så jeg er like blank når det kommer til å skille dem.
Uansett tilhører begge harefamilien som ikke blir regnet som gnagere, men bevere derimot......
Joda, har sjekket, beveren er en gnager.
Men nå, den oransje kapselen.
Jeg åpner.
Det er Vektløfterhunden!
Endelig!
Nå er det bare 2 hunder igjen.
Hvem skal jeg lete etter nå?
Jeg får bestemme meg til neste gang.

Sagt om vektløfting:

Jeg er ikke så sterk når det gjelder å løfte sånne vekter fordi du blir så fokusert, du vet det er en vekt.

Jeg tror jeg skal droppe den styrketreningen og heller trene på mer fysiske måter.

Iselin Michelsen ''Paradise hotel''

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar