.

.

torsdag 10. mai 2012

Jeg åpner 2-25

Jakten på Mobil-hunden:
Jeg slo opp på 1881 og søkte etter telefon-nummeret til Mobil-hunden.
Det skader jo ikke prøve å ringe henne og spørre hvor hun befinner seg.
Men det nærmeste jeg kom var et dressurkurs i Tyskland.
"Ihre mobile hundeschule".
Da må jeg nøye meg med å åpne en ny 3-pakning.
Jeg åpner det midterste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en snurrebass med vinger.
Jeg åpner det neste egget.
Det er en oransje kapsel.
Den sparer jeg til slutt.
Så åpner jeg det siste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en lilla bil som kan settes sammen med andre biler.
Hekte av og på fram og bakpart slik at man kan lage nye biler.
Men nå til den oransje kapselen.
Jeg åpner.
Det er Bodyguard-hunden.
Mobil-hunden, hvis du leser dette:
Ring meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar