.

.

søndag 6. mai 2012

Jeg åpner 2-21

Jakten på Bling-bling hunden:
Ny 3-pakning med Kinder egg.
Jeg vil ha en ny hund!
Har begynt å regne ut hvor mange penger jeg bruker.
En 3-pakning koster 28 kr.
Dette er den 21 3-pakningen.
Altså blir det 588kr!
Og da har jeg bare 8 av 10 hunder.
Neste 3-pakning runder jeg 600kr.
Det vil si 66 egg!
8 forskjellige hunder på 66 egg!
Ser på e-bay at jeg kunne kjøpt samtlige 10 hunder for 142kr, og det inkludert frakt.
Men blir det noen føljetong av det da?
Ikke mye sjokolade heller.
Jeg starter med å åpne det første egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en blå flyge-propell.
Slik som man drar i for å spinne den fort rundt.
Jeg åpner det andre egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er et lilla romvesen/monster.
Da er det siste egget.
Jeg åpner.
Det er heldigvis en oransje kapsel.
Så gjelder det.
Jeg åpner.
Det er Hippie-hunden.
Uff, dette kan bli dyrt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar