.

.

torsdag 17. mai 2012

Jeg åpner 3-05

Jakten på Blu:
Ny 3-pakning, nye muligheter.
Da starter jeg som vanlig med det midterste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en pensel-mann.
Og en stripe med farger som man skal ha vann på.
Håret på mannen er en pensel, og så skal man tre fingeren mellom beina på mannen slik at tuppen på hodet kan gnis mot den våte stripen.
Jeg tror jeg stopper der....
Over til nummer to.
Jeg åpner.

Nå føler jeg at alt jeg skriver kommer frem feil.
Nullstill.
Det er en oransje kapsel.
Den sparer jeg til slutt.
Så over til det siste egget.
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en okse.
Så til den siste kapselen.
Jeg åpner.
Det er en fugl jeg ikke har!
Pedro heter han.
Da er jeg tilbake i valsen igjen!
Jeg mener, jeg er tilbake på gli igjen!
Jeg mener, tilbake i sporet!
Glem det!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar