.

.

onsdag 9. mai 2012

Jeg åpner 2-24

Jakten på Mobil-hunden:
Så er det bare en hund igjen.
En ny 3-pakning skal åpnes.
Jeg starter med det midterste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en stempelhånd med spansk flagg.
Jeg åpner det andre egget.
Det er en oransje kapsel.
Den sparer jeg ikke til slutt.
Jeg åpner den nå!
La siste hunden åpenbare seg.
Det var ikke Mobil-hunden.
Det var Hippie-hunden.
Men jeg har ett egg til da...
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er enda en stempelhånd.
Denne med det franske flagget på.
Jeg setter dem slik at de staver ''Fres''.
For dette er til å frese av.
Ingen ny hund i dag.
 

Seriøst Gus?
''franske'' blir ikke godkjent?
Det hjelper ikke påstå at det er det iranske eller finske flagget.
Ikke å påstå at det er grønske-flagget heller.
Dette er også til å frese av.
Eller som du tydeligvis ville sagt det:
Dette er også til å fôres av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar