.

.

søndag 20. mai 2012

Jeg åpner 3-08

Jakten på Blu:
Ny 3-pakning igjen.
3 figurer gjenstår.
Da er det bare å begynne.
Jeg starter med det midterste egget.
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en seilbåt.
Nei, det er en seilbil.
Seilbil?
Lete...lete...
Land Yacht heter det blant annet.
En slik har jeg sett før.
I Barne-TV serien Shagma.


Da er det egg nummer 2.
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en penselmann igjen.
Jeg skal ikke begynne å beskrive han annet at han er rød.
Og at han er trønder.
Da er det siste egget.
Jeg åpner.
Det er en oransje kapsel.
Jeg åpner.
Det er Nigel igjen.
Altså ingen ny figur denne gangen.



Jeg trodde ikke at Gus skulle godkjenne ordet ''trønder''.
Og så kunne jeg ha vitset med det.
Men Gus godkjente det, så trønder-vitsene får ligge.
Kanskje Gus er trønder selv?
Jeg får ta en test.
RBK.
Det ble godkjent.
Aafk.
Det ble IKKE godkjent!
ÅFK.
Ikke det heller!
Gus, du er avslørt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar