.

.

lørdag 5. mai 2012

Endelig

Etter 2 dagers leting har jeg endelig funnet 2 ting jeg virkelig har gledet meg til.
Litago Brownies og Stupedama.
Stupedama kjenner jeg fra før men Litago prøver jeg for første gang.
Jeg heiet ikke på Brownies når den nye smaken skulle avgjøres.
Jeg elsker sjokolade men trives best i den lyse delen av sjokoladeskalaen.
Allikevel er det spennende med nye smaker og her er min dom:
Det smaker kald kakao.
Etterhvert en soleklar Brownies smak på godt og vondt.
Veldig søt og nesten kvalmende.
Tykk konsistens.
Faktisk ganske mettende.
Forstår at de kaller det ''Brownies bombe'' for dette er kraftige saker.
Er offisielt blitt kvalm.
Heller i meg de siste dråpene.
Tenker at den med vanlig sjokoladesmak er bedre.
Ser på kartongen.
Sjekker at den er skikkelig tom.
Vil ha mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar