.

.

fredag 11. mai 2012

Jeg åpner 2-26

Jakten på Mobil-hunden:
Da er jeg igjen på jakt etter den siste hunden.
Jeg har hørt at sjokolade er giftig for hunder, så jeg skal åpne og spise all sjokoladen før jeg går løs på kapslene denne gangen.
Fungerer ikke det så fungerer ingenting.
Jeg åpner det midterste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner det andre egget (moms-moms).
Det er også en gul kapsel.
Da åpner jeg det siste egget.
Det er en GUL KAPSEL?
Hva i alle dager, ingen hund?
jeg holder på å sette sjokoladen i halsen.
Jeg får vel begynne å åpne da....
Den første er et ekorn.
Den andre er en seilbåt.
Den tredje er WHAT?!!!!!!!!!!!
Det skjedde en gang tidligere.
Bling-bling hunden kom i en gul kapsel.
Det er Mobil-hunden!
I en gul kapsel!!!
Nå har jeg endelig alle!
Så da er det bare å ta fatt på neste føljetong.
Men jeg er havnet litt bakpå siden jeg ikke har foretatt en foto-session med figurene fra føljetong nr 3 enda.
Det er en del 3-pakninger å ta bilde av.
Men først et samlet bilde av alle hundene pluss alle ti historiene som fulgte med.
Et etterlengtet punktum for en føljetong som jeg føler har pågått i evigheter.
Et halvt år faktisk, 26 uker.
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar