.

.

onsdag 23. mai 2012

Jeg åpner 3-12

Jakten på Blu:
Jakten fortsetter.
Ny 3-pakning står klar til innspeksjon.
Jeg starter som vanlig med det midterste egget.
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en blå muldvarp.
Denne har jeg sett før.
Han var med i forrige generasjon figurer!
Men denne gangen er antall figurer i serien sterkt redusert.
Tenk å bare resirkulere gamle figurer for å lage en ''ny'' serie!
Det kan vel hende at han som muldvarp har greid å infiltrere en annen serie, men det ser nok ut til at resten av figurene også er ganske identiske.
Jeg tror jeg må ha med papirene til begge seriene for å vise hva jeg mener denne gangen.
Jeg åpner det neste egget.
Det er en oransje kapsel.
Den sparer jeg IKKE til slutt.
Jeg vil ha en ny figur, og jeg vil ha den nå!
Jeg åpner.
NEI!
Det er Nigel.
Nigel, din spurv!
Jeg vet ikke hvilken fugl som er lavest på rangstigen men jeg håper at Nigel skjønner hva jeg mener.
Da åpner jeg det siste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en rød tegning med litt grønt i seg.
Det følger med et rødt glass som gjør den røde tegningen ''usynlig'' og fremhever det grønne.
Hva skal jeg gjøre da?
Finne ut hvilken fugl som har lavest rang?
Gås kanskje?
Kråke?
Den eneste rangeringen jeg fant var på ''Angry birds''.
Der den lille røde fuglen er rangert lavest.

Så Nigel!
Din lille røde Angry bird!
Gjennom det røde glasset ligner du faktisk litt også.

Gus godkjenner ikke ''Angry bird''.
Han mener at spillet skal være ''Angre bord''.
Reglene er litt uklare men jeg tror det har noe med å dra en duk så fort man klarer av et dekket bord for deretter angre når alt flyger til alle kanter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar