.

.

torsdag 3. mai 2012

Jeg åpner 2-18

Jakten på Vektløfterhunden.
Ny trepakning og på tide å finne en ny hund.
Jeg starter med det midterste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en snurrebass med vinger.
Rar setning det der.
Jeg åpner det neste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en stempelhånd med britisk flagg.
Inni er et stempel som stempler ordet: Hello.
Jeg åpner det siste egget.
Det skal være en oransje kapsel, det er det.
Nå gjelder det, jeg åpner.
Det er Motorsykkelhunden....
Når i alle dager skal jeg finne en ny hund?! 

I dag var det bare ett eneste ord som ikke gikk klar av stavekontrollen.
Ordet er ''Hello'', og blant alternativene som ble foreslått var blant annet ordet ''Heilo''.
Aldri hørt om det før men det er en fugl i lofamilien og et norsk plateselskap som gir ut norsk folkemusikk.
Godt å vite at det ordet er klarert i tilfelle jeg får lysst til å blogge om hallingdansende alkefugler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar