.

.

mandag 14. mai 2012

Jeg åpner 3-03

Jakten på Blu:
2 down 6 to go!
Tenk bare 8 figurer denne gangen.
Dette kommer til å gå superfort.
Jeg starter med det midterste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en 4-hjuling, eller ATV om du vil.
ATV står for.....
internet-guruen sier det står for:
All-Terrain Vehicle.

Jeg åpner det neste egget.
Det er en oransje kapsel.
Den sparer jeg til slutt.
Jeg åpner det siste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en Gepard eller Leopard.
Er ikke det det samme?
Internet-guru?
Nei det er visst ikke det samme.
Leopard er dog det samme som Panter.
Geparden er i slekt med Pumaen.
Uansett, jeg har en oransje kapsel å åpne.
Jeg åpner.
Det er en tukan-fugl.
Han heter Rafael.
Nå har jeg 3 av 3 mulige!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar