.

.

onsdag 9. mai 2012

Jeg åpner 2-23

Jakten på Bling-bling hunden:
Da er det klart for en ny 3-pakning.
Nok et forsøk i den uendelige jakten på alle hundene.
Er det dette som kalles hundegalskap?
Gus har i hvertfall ingen problem med å kalle det nettopp det.
Jeg starter med det midterste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en skilpadde som ligger på rygg.
Jeg åpner det andre egget.
Det er enda en gul kapsel.
Jeg åpner.
DET ER BLING-BLING HUNDEN!
I en gul kapsel?!
Hva i alle dager?
Ikke at jeg klager altså, men det her var da spesielt.
Det viser seg også at "Bling-bling hunden" er mer en slags "DJ-Hund".
Jeg burde ha skjønt det, for Gus har vært skeptisk til Bling-bling hunden hele tiden.
Han har ikke vært helt fornøyd med "Bling-bling".
Men jeg har heller ikke helt latt meg overbevise over hans forslag:
"Blink-blink hunden", "Blind-blind hunden" og "Bøling-hunden" er vel ikke helt riktig det heller.
Uansett så mangler jeg bare EN eneste hund nå.
Jeg har et egg til.
Kanskje det er en oransje kapsel?
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en dinosaur.
Men uansett, EN hund igjen!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar