.

.

tirsdag 15. mai 2012

Jeg åpner 3-04

Jakten på Blu:
Da er det tid igjen for en ny 3-pakning.
Jeg er snart halvveis i føljetongen allerede.
Hvilken fugl skal ut å strekke på vingene sine denne gangen?
Jeg begynner med det midterste egget.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en søt ape som er dekket med ''pels''.
Stilig med ''pelsede'' figurer.
Jeg åpner det andre egget.
Det er også en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en...spiraloskop?
Hva var det det het igjen?
Spirograph var det.
Så var det siste egget.
Jeg åpner.
Det er en oransje kapsel heldigvis.
Jeg åpner.
Det er Nigel igjen.
Kakaduen.
Altså ingen ny figur denne gangen.
Er det ikke litt tidlig å begynne å få dobbelt opp enda da?
 
Jeg trodde Gus skulle ha noe i mot ordet ''Spiraloskop''.
Det hadde han også, han ville nemlig dele det opp i Spira og Loskop.
Spira er nemlig et sko-merke, bil-merke og en verden i ''Final Fantasy'' spillene.
Loskop er en demning i Sør-Afrika som ble bygget i 1939.
Men ordet ''Fugl'' kan du ikke Gus!
Det er for pokker ikke en ''Felg'' vi leter etter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar