.

.

lørdag 5. mai 2012

Jeg åpner 2-20

Jakten på Bling-bling hunden.
3-pakning nr 20!
Vi får se om det betyr lykke.
Jeg starter med det midterste egget.
Det er en oransje kapsel faktisk!
Kanskje her er to?
Jeg sparer den og åpner egg nr 2.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er.... ja hva er det?
Et kaste-kryss?
Jeg vet ikke hva jeg skal kalle det.
Stort var det hvertfall.
Jeg åpner det siste egget.
Det er en gul kapsel til.
Jeg åpner.
Det er en stempelhånd med flagget til Hellas.
Men nå: Den oransje kapselen.
Jeg åpner.
Det er snobbehunden.
Hvor mange egg må man egentlig åpne før alle hundene dukker opp?
 
I dag fikk jeg noe jeg betegner som en Blogg-knekk.
Jeg har skrevet et langt og utfyllende innlegg om min opplevelse på ''We love the 90's'' i Ålesund.
Jeg skulle bare legge til noen bilder før det var klart til å postes.
Så oppdager jeg at over halve innlegget er forsvunnet.
Bloggmotivasjonen har nådd et lavmål.
Det er lenge siden noe lignende har skjedd nå og jeg trodde at bloggen var kurert, men der tok jeg ganske feil.
Det er veldig fristende å se hvor mange banneord som passerer stavekontrollen min.
Alt passerer faktisk bortsett fra 2 ord.
Det ene ordet erstattes med:  kik, KFUK, kusk, kul, ku.
Det andre ordet erstattes med: fatte, feite, firte, Gitte, Fiat.
Så her kommer jeg med tidenes kraftsalve:
Feite kusk med kul Fiat kan ikke fatte at Gitte er ei ku fra KFUK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar