.

.

fredag 18. mai 2012

Jeg åpner 3-07

Jakten på Blu:
Da er det på tide å åpne en ny 3-pakning med Kinder egg.
Jeg begynner med det midterste egget.
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en All-terrain vehicle.
Eller 4-hjuling som jeg sier.
Da er det egg nr 2.
jeg åpner.
Det er en oransje kapsel.
Den sparer jeg til slutt.
Eller, jeg åpner den nå jeg.
YES!
Det er Vektløfter-hundens lettere feminine lillebror.
Jeg skal se hva han heter for noe.
Han heter Luiz.
Da tipper jeg at Vektløfter-hunden egentlig heter Armstrong.
Dette må jeg finne ut av.
Lete....lete....
Vektløfter-hunden heter egentlig Bob Bull.
Uansett så har jeg ett egg igjen.
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er.......
En kastedrage?
Det er i alle fall noe man skal kaste.
Hva som er meningen vet jeg ikke, men ungene på bilde ser i alle fall ut til å ha det gøy.
Gøy er det i allefall å konstatere at jeg bare mangler 3 figurer nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar