.

.

onsdag 2. mai 2012

Bomtur

Det var bomtur på butikken i dag.
Jeg hadde gledet meg til to nye lanseringer.
Men jeg fant hverken ''Litago Brownies'' eller ''Stupedama''.
Jeg må vel ta meg en liten runde i morgen og se hva jeg finner.
Jeg sjekket på Facebook-gruppene og det var flere plasser i landet ikke produktene hadde kommet i butikkene enda.
På ene Facebook-gruppen så jeg også at folk ble spurt:
Hvilken av eskene ER stupedama for deg?
Et klart flertall svarte esken fra 1965.


Men når man leste kommentarene var det en ting som gikk igjen:

Av en eller annen grunn tror jeg at jeg husker 1965 best.
Aner ikke hvordan det kan ha seg da jeg er født i 1980.

Merkelig med den fra 1965, som jeg også husker best.
Men kan umulig ha spist de før 1975?

1970 og 1988...men de skulle hatt badehette på.

Så hvordan kan det ha seg at mange husker akkurat den esken selv om de ble født lenge etter den var borte?
Som tegneserie entusiast så tror jeg at jeg vet svaret.
Følgende blad prydet nemlig butikkhyllene i en hel måned for ca 3 år siden:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar