.

.

lørdag 7. desember 2013

Her i Portveien 2 kan vi bygge og bo

I fjor satt jeg sammen min "Portveien 2" adventskalender.
Kalenderen ble til slutt selve Portveien 2 huset.

 

Så fikk jeg følgende henvendelse for litt siden:

Har du en epostadresse jeg kan nå deg på?
Det gjelder Portveien 2 huset.
Ønsker meg så gjerne en kopi hvis det er mulig.

Nå har jeg begynt å pynte til jul og Portveien 2 huset er satt frem.
Ganske forsiktig har jeg demontert det og scannet det i A4 format.
Så hvis man printer ut alle bildene som helsider på stivt fotopapir så skal bitene passe ganske bra sammen.

Til hvert bilde har jeg også laget en guide for hvor huset skal klippes og brettes.
Selve huset er egentlig EN stor bit, men her må det må skjøtes sammen.

Røde streker betyr klipp.
Grønne streker betyr brett.
Gule felt er brukt til å vise overflødige biter der man allikevel trenger litt overmål for å skjøte sammen huset.

Det ferdige huset skal til slutt se slik ut.

Så da håper jeg dette prosjektet faktisk fungerer like godt i praksis som på "tegnebordet".

Ha en riktig god jul videre.
 

2 kommentarer:

  1. Anonym00:26

    WOW! Fantastisk! Tusen hjertelig TAKK! :D
    Beste juleønsker til deg.

    SvarSlett
  2. Å, dette var gøy! Tusen takk! :D

    SvarSlett