.

.

onsdag 15. januar 2014

Jeg åpner 3-22


Ny 3-pakning.
Nye muligheter.
Hvor i alle dager er Blu?
Og der er allerede stavekontrollen min, Ruby, på gang.
Det er lett å se at hun er en kvinne, siden hun kritiserer feilene mine nesten før jeg begår dem.
"Blu" altså, hun likte ikke det.
Blu rimer på "Ru", noe jeg kommer til å kalle henne her etter.
Akkurat som jeg forkorter Gustav til Gus.
Også passer det så godt siden hun er en "R"ød "U"nderstrek.
Men nå må jeg nesten ta å klekke eggene.
Jeg starter med det midterste.
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en flodhest-ballong.
Eller en oppblåsbar flodhest om du vil.
En stor sak for kinderegg-figur å være.
Hva kan man si om flodhester?
Flodhesten regnes som verdens nest mest farligste dyr.
På førsteplass finner vi en manet så giftig at hvis den brenner deg så har du bare ett minutt igjen å leve.
Tredjeplassen går til verdens mest giftigste edderkopp.
Så da kan man tenke selv hvor farlige flodhestene egentlig er.
Eh....
Kan jeg spørre hvordan listen ellers ser ut?
Nr 4: Svart Mamba, som er en slange.
Nr 5: Saltvanns krokodille.
Nr 6: Afrikansk honning bie.
Nr 7: Afrikansk elefant.
Elefant?
Jepp, den kan trampe ned et nesehorn.
Nr 8: Kone-sneglen, og før du spør:
En dråpe av giften dens kan drepe 20 mennesker.
Nr 9: Bøffelen.
Nr 10: Den giftige Dart frosken.
Det var jo litt av en liste.
Og på andreplass ligger altså flodhesten?
Jepp.
Fyttirakkern, jeg tror jeg fortsetter til neste egg.
Jeg åpner.
Det er en gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en pensel-mann.
En mann med pensel som hår.
Stakkars mann, har vært innestengt med en flodhest så lenge.
Hvordan har han overlevd?
Kanskje fordi det er et nesehorn, og ikke en flodhest?
Hva? Å søren.
Jeg burde kanskje blåst den skikkelig opp før jeg begynte å skrive.
Eh....
Så til det siste egget.
Jeg åpner.
Det er en oransje kapsel.
Jeg åpner.
Det er kanarifuglen, Nico.
Han ser i alle fall ikke mye oppblåst ut.
Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg blåser opp disse bildene.
Jeg får ikke opp meny-linjen der jeg maksimerer dem.
Hmmm...
Det har jo ikke vært noe problem før.
Ah, menylinjen la seg øverst i skjermbildet.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar