.

.

onsdag 17. desember 2014

Luk 17


Nå er det bare en uke igjen til jul, ikke sant?
Helt forjævlig, ikke sant?

Jau, det skal varra sekkert.

Howdan goes it with you, Wiki?
Where has you been the last days?

Snart jul, ikke sant?
Hemmeligheter, ikke sant?
Jeg har vel ikke gått glipp av noe, ikke sant?

Gone glipp and gone glipp.
Thats heldig that you are toback.

Jau, det e berre lekkert.

Det var det jeg tenkte, ikke sant?

You can open the luk today, Wiki.

Kan godt åpne jeg, ikke sant?  


Bob-bob-bob, ikke sant?


Skal ikke bli påstått det, nei.


Shit! it's på norsk.
What dæven do we do?

Nå slenger jeg bare et forslag ut i luften, ikke sant?
Kanskje jeg kan svare på spørsmålet, ikke sant?

That's good thinking!
Just what I skull going to say.

Det skal itj stå på det, nei.

Svaret er 2, ikke sant?
2 snackstyper, ikke sant?

Nååå yes.

Fint skal det no varra.
Skal du ha non Globoid, Wiki?

Take yourself together, Gustav!
He shall overhead not have any Globoid!

Æ spor nå berre.
Får håpe at det blir likar i morra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar