.

.

tirsdag 2. desember 2014

Luk 02


It's tid for a new luk!

Nå slenger jeg bare et forslag ut i luften, ikke sant?
Kanskje jeg skulle fått åpne luken i dag, ikke sant?
Jeg mener, bob-bob-bob, ikke sant?

Jau, det ville berre varra lekkert.

That's good thinking, Wiki.
You open the luk.


Jeg finner ikke luken, ikke sant?
Helt forjævlig, ikke sant?

Det var no som svarte!

Take yourself together, Wiki!
Think you a little about.
It's dæven døtte meg not so enkelt.
Why shall I do everything self?
Try on to look here, there it is!  


Det var det jeg tenkte, ikke sant?
At den var kamuflert, ikke sant?

Snodig.
Det e itj godt å våttå, nei.

Now I shall open the luk.

Men, ikke sant?
Jeg kunne jo tenke meg at jeg kunne...ikke sant?

Overhead not!
So much time have we not.

Men....

So is it bare!


Shit! it's på norsk!
What dæven do we do?

Synd, ikke sant?
Jeg kunne kanskje hjulpet, ikke sant?
Om jeg hadde fått åpnet, ikke sant?

Now I have really dommed me out.

Jau, det ska varra sekkert!

That is it dæven døtte meg not no to do with.
All I see is a picture of Good old Gammelnok.
It's hard to be a nissemann.

Får håpe at det blir likar i morra.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar