.

.

mandag 16. september 2019

Bubblegum Heaven 90210


Da har jeg sett ferdig den første reboot sesongen av "Beverly Hills 90210".
Som jeg har blogget om tidligere var "Beverly Hills 90210" en av seriene som jeg var hektet på rundt 90 tallet.
Da forrige runde med reebot skjedde i 2008 med "90210" bestemte jeg meg fort for å ikke følge med da serien fulgte nye mennesker og ikke den gamle gjengen.
Rebooten varte i 5 sesonger og inneholdt flere gjesteroller fra den gamle serien.
Men så kom nyheten om at en ny serie var på gang.
Serien heter "BH 90210" og har hele den originale besetningen på plass, naturlig nok uten Luke Perry. 
Det var bare en liten hake:
Skuespillerne spiller seg selv og ikke sine gamle roller.
Handlingen er bygget rundt at de prøver å få til en reebot av den gamle serien, noe som viser seg å ikke bli så lett.

Min første tanke var at jeg ikke skulle følge med da jeg vanlig vis ikke liker slike twister.
Men ønsket om å se gjengen samlet igjen ble for stor og jeg begynte å se serien gjennom "C More".
Det angrer jeg ikke på for her var det nostalgi fra ende til annen.
Nå håper jeg bare på at det kommer en sesong 2.

Ventetiden korter jeg ned med klistremerker fra tyggegummiene som kom ut i 1992.
Noe som jeg også har blogget om tidligere.
Jeg skulle gjerne ha linket til dette innlegget men har oppdaget til min store fortvilelse at de fleste av mine gamle innlegg er blitt ødelagt.
Det hele skjedde 9 April.
Da slettet Blogg.no min gamle blogg.
Jeg hadde kopiert over alle innleggene til denne plattformen så jeg tenkte ikke noe over at det ville få noen konsekvenser.
Men det viser seg nå at samtlige av bildene som jeg kopierte over fra Blogg.no nå også er forsvunnet fra denne plattformen.
Hele 16 av de første innleggene mine har nå blitt helt billedløse.
Men scanneren min fungerer igjen i alle fall.
Så her er alle 50 klistremerkene fra Beverly Hills:



Sist jeg blogget om disse klistremerkene påpekte jeg at flere av bildene var brukt opp til flere ganger.
Her er en full oversikt over tvillingmerkene.



Jeg har også et klistremerke som har to forskjellige nummer på seg.
Nr 10 er den originale, hvor sjelden nr 12 er vet jeg ikke.


Til slutt har jeg laget en ny kategori på bloggen min.
Den heter rett og slett "Tyggis".
Så nå har jeg merket alle mine tyggegummi relaterte blogg innlegg som det faktisk har blitt en del av.
Så om du er sugen på litt mer nostalgi å tygge på så er det nå lett å finne passende smakebiter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar