.

.

onsdag 10. september 2014

Bursdag med pasjon


Jeg fant en gammel favoritt i butikken i dag!
Solo med pasjonsfrukt ble lansert i 2003 men forsvant ganske fort allerede i 2005.


Da ble den erstattet av en sukkerfri variant som jeg ikke syntes var like god.
Den forsvant også etter en periode.

Så begynte Solo å relansere gamle smaker grunnet at Solo fyller 80år i år.
3 smaker har kommet ut i butikkene.
Da Solo fyllte 70 år ble det også lansert 3 smaker:
-Melon og sitron.
-Rabarbra og bringebær.
-Jordbær og mango.
Disse ble lansert samtidig og man skulle gi sin stemme til den man ville ha værende i butikkhyllene.
Så da de to første relanserte smakene kom ut tidligere i år gikk jeg egentlig bare å ventet på Jordbær og mango skulle komme ut som smak nummer 3.
Heldigvis tok jeg feil, for Solo med pasjonsfrukt har jeg savnet helt siden den forsvant for nesten 10 år siden.
Jeg håper virkelig at den får en permanent plass etter at bursdagsfesten er over.


Det føles riktig å avslutte med en skikkelig bursdags-sang.
En som er hentet fra det glade 90 tallet og som fyller 20 år i år.
Denne reklamen ble laget i anledning Solos 60års feiring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar