.

.

onsdag 31. mai 2017

Spot: Ballisticks


Nå baller det på seg med "Spol tilbake" innlegg.
Grunnen til at jeg sparker i gang så mange slike innlegg er at det på internet stadig blir utvist flere og flere bilder.
Jeg har jo taklet utrolig mange temaer siden jeg startet å blogge, og ikke alle tingene har hatt like mange bilder til å supporte seg.
Men så byttes det stadig inn nye bilder og ny informasjon om ting, og da har jeg tre muligheter.
Jeg kan avblåse alt og bare sitte på benken, la ballen ligge og være fornøyd med det lille jeg skrev.
Jeg kan prøve å redde innlegene ved å hele tiden skyte inn nye ting slik at de som leser stadig må heade seg inn for å sjekke om det står noe nytt.
Eller jeg kan gjøre som nå, lage et offensivt innlegg på sidelinjen der jeg bare tar innkast på det som er nytt.

Og i denne omgangen er jeg på godfot med noe jeg skrev om i 2012.
Nemlig VM 94 Tyggegummi som jeg trodde det het den gang.
Nå vet jeg at det med VM er copyright-beskyttet og at tyggisen egentlig het "World Football" og så slik ut. 



Samtidig trodde jeg det bare fantes 24 klistremerker siden det bare var 24 land som deltok.
Men nå viser det seg at flere land hadde innbyttere og at det riktige lagoppsettet er 30 klistremerker.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar