.

.

fredag 2. juni 2017

I'll be ready!


Da ryktene om en "Baywatch" film begynte å surre tenkte jeg:
Iiiii'll be reeeeady!
Som 1979 modell var "Baywatch" en naturlig del av puberteten min.
Serien ble produsert mellom 1989 og 1999 men kom ikke til Norge før TV2 inntok TV-skjermen i 1992.
Noe som gjorde at jeg satt klistret foran TV-skjermen fra jeg var 13 til jeg var 20 år.
Jeg så til og med litt på spin-off serien "Baywatch Hawaii" som ble produsert fra 1999 til 2001.
Og hele Spin-off serien "Baywatch nights" som gikk fra 1995 til 1997.
Jeg var med andre ord ganske hektet på TV-serien og måtte ha med meg alt som omhandlet serien.
Også i blader.



Og da det kom en tyggegummi med "Baywatch"-klistremerker i 1993 var jeg selvfølgelig en ivrig samler av klistremerkene.
Og siden "Baywatch" filmen endelig har premiere i dag vil jeg ta en ekstra titt på disse klistremerkene.
Men først: Iiiiii'll be reeeeady!


 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar