.

.

onsdag 21. oktober 2015

88 MPH


Tirsdag 26 Desember 1989 hadde "Tilbake til fremtiden 2" premiere på norske kinoer.
Der ble vi vitne til en fremtidsvisjon som kunne tatt pusten fra hvem som helst.
En fremtid som er knyttet til en spesifikk dato.
Nemlig i dag.

Man kan planlegge mye, men fremtiden er ikke lett å spå.
Den første Januar i år hadde jeg store planer om å få fart på bloggingen igjen.
Men jeg startet det nye året med influensa.
Når jeg var stått opp fra de døde dro jeg og bloggenka i banken for å kunne begynne å dra på visninger.
Vi hadde nemlig snakket en stund om å flytte til en annen kant av byen som ble nærmere både min og hennes jobb.
Samtidig ville vi ha noen flere kvadrat enn det vi hadde fra før.
Det er jo langt fra å dra på visning og faktisk kjøpe noe nytt.
Men allerede i Mars flyttet vi inn i det nye huset.
Mye måtte ordnes og etter å ha flyttet og pusset litt opp startet arbeidet med å selge den gamle leiligheten.
Interessen var ikke stor nok og salget gikk ganske tregt.
Så vi ble enige om å pusse litt opp også på den gamle leiligheten for så å legge den ut til salgs på nytt.
Før vi visste ordet av det var det blitt sommer og vi fikk en melding fra storken.
Vi skal bli foreldre for første gang.
Mars neste år blir ei lita Blogg-prinsesse født.
Leiligheten er endelig blitt solgt, jeg har ligget rett ut med virus, og snart er det blitt jul igjen.
Det føles som at ting har gått i ett hele året.

Bloggens slagord er:
Jeg blogger ikke mitt liv, jeg lever min blogg.
Men hadde dette stemt så hadde livet mitt stort sett blitt satt på pause.
Faktisk er det slik at livet har kommet i veien for det meste av bloggingen.

Det hadde vært fantastisk å kunne forutse mye av det fremtiden har å by på.
Og hadde man hatt en tidsmaskin så hadde det vært fristende å ta en liten kjøretur.

Men den beste måten å forutse fremtiden på er å skape den.
 
Eller en DeLorean DMC-12.
Gi gass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar