.

.

søndag 1. november 2015

Give me five!


I dag har jeg blogget i 5 år.
Rundt 600 innlegg har det blitt på mine blogger tilsammen.
Det er mye nostalgi.
Og mange kinderegg...

 
Men 5 år med kinderegg er nok.
Jeg har nå offisielt sluttet å samle på disse små figurene som ikke passer for barn under 3 år
Som tidligere blogget er jeg på vei til å bli pappa, noe som betyr at jeg må være rollemodell og forbilde med både matvaner og økonomi.

Men bloggingen, selv hvor sporadisk den er, har jeg ingen planer om å stoppe med.
Selv om hverdagen som sagt er i ferd med å endre seg ganske drastisk vil jeg hverken slutte å blogge eller gjøre dette om til noen pappablogg.
Ikke så mye pappablogg hvertfall.
Eller kanskje bare sån passe med pappablogging.
Retro-pappablogg.
Pappa med Retrobaby-blogg.
Men bare litt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar