.

.

tirsdag 4. november 2014

It's good to have the chips toback


Endelig har jeg fått kloa i en pose med Olaf Sands rifla potetflak.
Allerede for flere uker siden hørte jeg at denne skulle være tilbake i butikkene, men iherdig butikk-tråling har ikke gitt noen resultater før i dag.

I 1994 gikk "The Julekalender" på TV for aller første gang.
Og i butikkene ble potetflakene introdusert.
Da serien kom i reprise i 1996 kom potetflakene i en annen food-prosessor-rifla versjon:


Siden har serien kommet i reprise 2003, 2008, 2012 og 2013.
I år er det hele 20 år siden serien kom ut for første gang, og serien sendes på selveste jubileumskanalen TV2-Zebra.
Zebra startet nemlig sine sendinger i 2004, da under navnet TV2-Xtra, og fyller derfor 10 år i år.

Jeg har lenge ønsket meg at Kims skulle kaste seg på retro-trenden, og endelig har de funnet ut at det skal no itj stå på det, nei.

Så da ønsker jeg meg selv en riktig god retro-jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar