.

.

mandag 2. september 2013

Soho, so what?


Så er den altså endelig tilbake.
Det har tatt sin tid siden den vant Nidar's avstemming over hvilken sjokolade fra jubilemumsposen som skulle relanseres.


Derfor er det nok mange som er veldig glade nå som den igjen er å finne i butikkene.
Jeg derimot kan styre min begeistring.
For det første så synes jeg ikke denne sjokoladen smaker særlig godt.
For det andre så har jeg allerede blogget om hva jeg synes om halvhjertede relanseringer. 

Slik så den ut i 1998:





Slik ser den ut i dag:


Når det gjelder nostalgi for meg er det visuelle minst like viktig som smaken.


For eksempel så husker jeg at jeg ikke syntes at den blanke "Crystal Pepsi" var noe særlig god.
Men jeg ville blitt overlykkelig over en relansering, rett og slett for at minnene om brusen går langt utover hvordan smaken var.
Slike visuelle minner har jeg også til Soho.
Men for all del, jeg forstår at hvis Nidar hadde hatt muligheten til det, rent praktisk og økonomisk, så ville de selvfølgelig relansert den nøyaktig slik den var på 90 tallet.
Og jeg håper virkelig at Soho kommer til å gjøre det kjempebra på sjokolademarkedet.
For da er det jo lov å håpe på nye relanseringer. 
Hint hint hint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar