.

.

lørdag 24. august 2013

Samuraier i bakleksa


Ny samleserie!
Med Smurfer!
Det var en gang en Kinderføljetong......
27 Mai 2012 var siste oppdatering fra den fronten.
Over 1 år siden!
Så det er ikke bare og bare å få den på beina igjen.
Men jeg har scannet inn og skrevet ned i god tro på at EN dag skal jeg kunne få føljetongen på beina igjen.
Men akkurat nå så er på en måte alt av blogging havnet totalt i bakleksa.
(Hva nå enn det betyr)

I følge ordboken: En lekse som må gjøres en gang til.
Havne i bakleksa = Ligge etter, bli forsinket.

Så "bakleksa" er et legitimt ord altså?
Hva om jeg kjører det gjennom Google translate?
"Behind the times" ble det.
Var liksom litt finere det.
I'm just behind the times.....

Time will show.
Så kan jo jeg spørre stavekontrollen min hva et "Dill-show" er så lenge, og hvorfor han tror han er en buhund.
Og hvorfor han tror at Smurfer er samuraier.
Og hvorfor jeg har kjøpt hele 3 3-pakninger på en gang....
De var på tilbud!
Ikke døm meg!
I'm just behind the times!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar