.

.

onsdag 11. juli 2012

Retro-gull

Nostalgihjertet mitt løper løpsk igjen.
Da Maarud kom ut med Retro salt, Salt og pepper og Ostepop, blogget jeg at de ikke måtte gi seg før butikkhyllene så slik ut:

 

Selvfølgelig har jeg ikke noe tro på at det kommer til å skje, men nå har Maarud nok en gang tatt et steg i riktig retning.
Maarud Retro Paprika er i salg i enkelte Rema butikker.
Jeg hadde tenkt å vente med å blogge om denne Retro-nyheten til jeg selv fant en pose i butikken, men jeg drar snart på ferie, så da er den sikkert gammelt nytt når jeg kommer tilbake.

Dette er den 3dje stjernen Maarud får i min nostalgibok, da de også har relansert Chicken Pomm's.

Hva kan bli det neste Retro-produktet?
Popcorn kanskje?
Potetskruer?

En ting er i alle fall sikkert, det er nok av produkter å velge fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar