.

.

onsdag 11. juli 2012

God sommer!

Jeg og Blogg-enka tar oss en tur på ferie nå.
Derfor kommer det ikke til å bli noe aktivitet på bloggene en liten stund.


Jeg har i det siste også måttet innrømme at jeg har et problem.
Som mange andre trodde jeg at jeg aldri skulle bli slave av dette stoffet.
Men når et av høydepunktene på ferien blir Taxfree-butikken, så vet man hvor lavt man har sunket.
Særlig når man i forkant sitter på nettet for å sjekke ut godsakene som Taxfree har å tilby.
Og når jeg i tillegg bruker ferien som et påskudd for å konsumere mer enn jeg pleier så burde jeg absolutt se faresignalene.
Men det er jo så godt.
Hvorfor skulle ikke jeg få unne meg litt ekstra kos i ferien?
Hvis det er det som skal til for at jeg skal nyte livet.
Jeg skader jo ingen.
Selv om ingen form for avhengighet er bra så mener jeg at ingen har grunn til å dømme meg.
Det er et lovlig produkt og noen laster må det da være lov å ha.



Så med dette så ønsker jeg alle lesere av bloggene mine en riktig god sommer.
Kos dere mye, det kommer i alle fall jeg til å gjøre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar