.

.

lørdag 10. november 2018

Nabovarsel uke 09 (2018)


Ukens mest korka nyheter.

 Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.

Jeg er sikker på at SÅ ille er det ikke.

I stand corrected.

Trump planlegger å besøke Norge.

Noen føler seg innesperret litt for lenge.

Ikke visste jeg at serien var så stor i Kina.

Kanskje vi skal klare oss med den ene datteren vi har...

Man får aldri nok fryseposer.

Den nye boken til Jo Nesbø virker lovende.
Heldigvis kan man lære av andres feil.
Jeg tror jeg har svaret på dette spørsmålet.
Når en tur på spa ikke er nok.
Og der ble det jaggu pluss abonement på meg også.

Ikke alle selvbiografier kommer i hardcover.

En bitende god slankekur...

Når noen vil inn igjen i skapet.
Det er mange grunner til å glede seg til å bli gammel.
Mange blir lei over å bli avbrutt av stadige oppdateringsvarsler.

Derfor de kaller seg Lillestrøm...

Ingen skal komme å si at ikke jeg skjemmer bort kona hver eneste dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar