.

.

søndag 8. februar 2015

Nabovarsel

Det er tydeligvis in å tulle med nyheter for tiden.
Nytt på nytt har jo gjort det i en år-rekke, og nå har TVN også begynt å sende Årsrevyen med Harald Eia.
Så jeg tenkte at jeg skulle prøve meg på bloggen min.

Jeg har alltid brukt VG som min startside.
Det første som møter meg er er de nyeste hendelsene fra fjern og nær.
Jeg leser som regel bare overskriftene og klikker meg sjeldent inn på hver sak.
Derfor er mitt nyhetsbilde kanskje blitt litt vridd siden VG har en evne til å plassere sakene sine på en måte der de naturlig smelter sammen.
Det er nettopp dette som er premisset for mitt nye "konsept".
Jeg har hele uken "Print-screenet" fra VGs forside.
Plasseringen av nyhets-sakene er derfor akkurat slik de fremstår på VG.
Jeg har ikke plassert noen av sakene sammen.
Bare "fjernet" de ekstra sakene for å sette fokus på de nyhets-sakene som er de beste naboene.
Så her er ukas nyheter slik jeg har sett dem:
 
Når skal man lære seg at det ikke er størrelsen det kommer an på?
 
Litt uvanlig hyllest av Playboy-kongen.
 
Søskenrivalisering.
 
Islam får skylden for så mangt.
 
Enkelte ting er hardt å svelge.
 
Krfs drøm er kanskje vel proaktiv.
 
Verdens dyreste etterforskning.
 
Passiv røyking?
 
Eh...
 
Ikke den beste bilreklamen.
 
Problemet hans her er ordet "var".
 
VGs fotografer liker å ta blilder av Krekar.
 
Robinson-deltaker får kritikk av uventet hold.
 
Røyksopp prioriterer sjakk fremfor utdeling.
 
Ottar skaper hodebry.
 
Hva slags stil er det der?
 
Ikke alle er like positive til VIFs nye signering.
 
Unngå å tråkk i salaten, hold deg til kjøttreferanser.
 
Intimbarbering?
 
Kanskje er det størrelsen det kommer an på likevel?
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar