.

.

fredag 13. februar 2015

Hektisk med pingvinegg


Det er Fredag (den 13) og jeg gikk på min vante egg-jakt.
Kinder-bloggingen har ligget brakk en stund nå og....
Brakk?.....

Brakk - udyrket jord.
Jord/åker som ikke blir benyttet og som ligger "død".

Brakkvann?

Blanding av ferskvann og saltvann, vanligvis der elver renner ut i havet.

Har ligget brakk en stund og det er ikke tilfeldig.
Jeg har nemlig hatt en illusjon om at Februar skulle bli den store måneden da jeg skulle ta igjen alt det forsømte.
Men det har vist seg å bli en hektisk måned, både på jobb og ikke minst privat.
Jeg og Blogg-enka har nemlig kjøpt oss hus denne måneden, noe som også gjør at den nærmeste fremtiden heller ikke blir noe mindre hektisk.

Så ikke bare er jeg langt bakpå med bloggingen som vanlig, men nå er det kommet enda en samleserie i 3-pakningene.
Selv om jeg har fortsatt å samle kinderegg, uten å blogge om det, så har jeg ikke greid å samle alle figurene fra forrige serie enda.
Så dette er en serie som kom litt for tidlig for min del.
Men dette er pingviner som man ikke skal legge seg ut med, så jeg får nok bare holde hodet kaldt, vagge til butikken og fortsette med å sanke egg som før.
Jeg klekker vel ut en plan snart.
Kowalski?...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar