.

.

torsdag 20. februar 2014

OL out loud


Det er en stund siden jeg har blogget nå, så jeg tenkte at jeg skulle komme med en liten oppdatering.
ALF er endelig kommet tilbake fra Russland, etter å ha tatt turen dit like før OL.
Selv er jeg ikke det minste interessert i OL, men tydeligvis kunne ikke ALF styre seg.
Jeg mistenker derimot ALF for å ha andre motiver for å dra til Russland.
Han snakket i alle fall veldig mye om Pussy Riot, og hadde med seg flere poser med catnip.
Uansett fikk jeg tilsendt dette bildet av ALF i Sotsji iført svenske supporterfarger.
Om han først skulle til OL trodde jeg i alle fall at han ville heie på Norge.
Men ALF beroliget meg med at han hadde kjøpt det svenske utstyret for halv pris og at hans hjerte hele tiden var hos Norge.
Han ble faktisk så godt mottatt i den norske OL-leiren at han fikk med seg sin egen diplom da han dro tilbake til Norge.
Så at ALF holder med Norge og ikke Sverige skal det ikke være det minste tvil om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar