.

.

fredag 8. februar 2013

Vann over hodet

Fredag er kinderegg-dag, og til min store forskrekkelse er det kommet en ny samleserie.
Forskrekkelse fordi jeg allerede ligger milevis i etterkant på min kinder-føljetong.
Jeg må snart prøve å få fart på kinder-bloggingen igjen, men det er ikke så lett når man allerede blogger et innlegg hver dag på TV-guiden.
Nå lever jeg ikke på havbunnen, men jeg føler likevel at jeg har tatt meg vann over hodet.
Jeg får prøve å være litt mindre firkantet og ta tak i mine føljetonger igjen.
Kinder-føljetongen har stått stille siden Mai i fjor, og allerede da var jeg kraftig på etterskudd.
Pluss at jeg har TOPPskatt, Spot, Re-klame og fineminner bloggen å tenke på også.
Jeg får vel bare ta på meg blogg-buksene, trekke til meg inspirasjon som en svamp, og sette i gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar