.

.

mandag 25. februar 2013

Re-klame: ...din gamle sjokolade.

2 kommentarer:

  1. Hadde tenkt å kommentere at du hang litt etter på TV-guiden ifht dato, men når du kommer med nytt sjokoladeinnlegg ser jeg absolutt ingen grunn til å klage! Mange gode minner her - nam!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har havnet ganske langt bakpå nå.
      Planen var i utgansgspunktet å blogge meg frem en buffer slik at jeg kunne reise vekk uten at det gikk utover bloggen.
      Men i stedet så havnet jeg bakpå, og da jeg i tillegg måtte dra bort en tur så ble gapet ganske stort.
      Så ble planen å sakte men sikkert blogge meg inn igjen, men foreløpig har ikke den planen fungert så veldig bra.
      Men jeg er optimist, og skal nok klare å nå igjen bloggen og forhåpentligvis lage den bufferen jeg trenger.
      Punktlighet har aldri vært min sterke side.
      Sjokolade blir derimot aldri feil. :-)

      Slett