.

.

lørdag 18. august 2012

TOPPskatt: Roxette

Jeg har alltid likt Roxette.
Men hvor mye jeg likte de gikk ikke opp for meg før i nyere tid.
Jeg fikk tak i hele Roxettes discografi på min datamaskin, med mål for øye å føre over noen låter til min nyinnkjøpte MP3 spiller.
Jeg skulle bare ha de aller, aller, aller beste låtene over på min den gang tomme MP3.
Jeg satte i gang og pløyet kritisk gjennom album etter album og da jeg endelig var ferdig hadde jeg over 50 låter på MP3 spilleren min.
Kunne dette stemme da?
Her hadde det tydeligvis sneket seg med en og annen låt som ikke skulle være der.
Jeg satt meg ned med MP3 spilleren for å avsløre hvor det hadde gått galt, men fant fort ut at hver eneste låt som var der fortjente sin plass.

I dag skal jeg endelig på min aller første Roxette-konsert!
Så i den anledning har jeg hentet frem et par skatter fra bladet TOPP.
Begge artiklene er fra 1991 og begge er skrevet av Tor Milde.
Jeg kan heller ikke blogge om Roxette uten å ha med en liten video som samler noen av hitene som denne fantastiske gruppen står bak.




Og til slutt en liten notis som også er hentet fra TOPP.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar