.

.

lørdag 2. juni 2012

Må'ru så Maarud

Jeg bruker mer tid enn hva sundt er på å stadig finne nye bilder som jeg kan bruke i bloggen min.
Og en sjelden gang kommer jeg over flere enn forventet.
Og hva gjør jeg da?
Vanligvis ville jeg ventet og ventet til jeg fant et passende innlegg å bruke dem i.
Men det fine med Snackstage er at jeg når som helst kan dele dem med deg.
Her er også bilder fra 70 tallet og bilder som er fra etter 90 tallet.
Uansett håper jeg de vekker mange sprø minner.
 
 

Det sier litt om hvor sjeldent jeg finner bilder, når jeg kaller 9 bilder for ''flere enn forventet''.
Men når det gjelder bilder av norske produkter fra 80 og 90 tallet, er det ikke slik som i dag.
I dag kan jeg på noen få minutter samle bilder av samtlige produkter i en bestemt varegruppe som finnes i butikkhyllene.
På 80 og begynnelsen av 90 tallet hadde man på langt nær den samme muligheten.
Men det er noe av det jeg synes er gøy med å blogge om 80 og 90 tallet.
Det blir som små skatter som dukker opp, i stedet for noe som man får kastet etter seg i uendelig mangfold.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar