.

.

mandag 15. juni 2020

The number of the beast


Dette er innlegg nr. 666 på denne bloggen min.
Sammen med den andre bloggen min blir dette over 700 innlegg.
Hittil i år har jeg blogget over 30 innlegg noe jeg må helt tilbake til 2014 for å matche.
Og grunnen til at jeg har hatt mulighet til å blogge så mye i det siste er Covid19.
Selv om jeg ikke selv har blitt syk, eller noen rundt meg, har jeg merket konsekvensene av pandemien.
Jeg er allerede tilbake for fullt på jobben min, men i noen måneder har jeg vært delvis permittert og har dermed hatt tid til å blogge meg frampå slik at jeg ligger litt i forkant av bloggen hele tiden.
Når det også blir hjemmesommer i år håper jeg at det totalt sett blir et godt blogg-år.
Et riktig beist av et blogg-år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar