.

.

søndag 7. april 2013

07 April 1984



Det var "Dollie De Luxe" med "Lenge leve livet" som vant Melodi Grad Prix.
Norge endte på 17 plass (av 19) i den internasjonale finalen.
På andreplass i den norske finalen, bare 2 poeng bak "Dollie", kom Beate Jacobsen med låten "Strand hotel".
Låten ble skrevet av duoen "The Monroes" bestående av Lage Fosheim og Eivind Rølles.
18 Mars i år måtte Eivind til slutt gi tapt for kreften, så for å hedre denne låtskriveren og artisten velger jeg å legge ved videoen til "Strand hotel".
Kan og nevne, selv om det ikke går an å se, at en av koristene er Hege Schøyen.
 
 

 Kate: Hvordan går det an å se på fjernsyn hele dagen?
ALF: Da får jeg god tid til å tenke!
I fire uker har jeg grublet over hvordan 
jeg skal klare å komme meg i aktivitet igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar