.

.

lørdag 28. april 2012

Canal9


Jeg vil gjerne slå et slag for Canal9.
Denne TV-kanalen som startet opp 25 November i fjor og som ganske tidlig grep min interesse.
Dette først og fremst fordi at de valgte å sende en av mine favorittserier gjennom tidene ALF helt fra starten av.

Etter et lite opphold snur de nå på episodebunken og sender hele serien en gang til.
Mandag 30 April kl. 14:00. og hverdager fremover til samme tid kan man kose seg med denne fantastiske serien.

Samme dag er det også nypremiere på såpeserien ''Glamour'' som TVN startet å sende i 1993.
Men for fire måneder siden valgte TVN å slutte å sende serien og trøstet seerne med å vise serien på nett.
Etter stor pågang fra ''Glamour'' fansen er serien tilbake på skjermen, denne gangen på Canal9, som fortsetter serien i sesong 11 der TVN slapp.
''Glamour'' vil gå hver ukedag kl. 17:00. med reprise påfølgende ukedag kl. 10:35.

Canal9 sender også 90 talls serien ''Zorro'' som i sin tid også ble sendt på TVN, og serier som ''Sorte Orm'', ''Dallas'' og ''Jessica Fletcher''.

Canal9 finner man på følgende kanaler:
Canal digital kabel: 52
Canal digital parabol: 29
Get: 30
NextGenTel: 9
Riks TV: 28
Telenor IPTV: 40

Ellers vil jeg tipse om at ''Disney channel'' sender Bompibjørnene hver helg, og ellers i uken på ''Disney Junior''.

TVN sender Søndag 29 April hele ukens ''4-stjerners middag'' fra kl. 11:30.
Der min barndomsheltinne Eli Rygg, kjent fra Portveien 2, er en av kjendisene.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar