.

.

lørdag 15. november 2014

Jeg åpner 9-11


Ny 3-pakning.
Åpning nummer 11, og alle gode ting er som kjent 11.
Eller? Hvorfor er alle gode ting akkurat 3?

Det sies å komme fra gammel Tysk rettspraksis.
Hvis du ikke møtte opp i retten kunne man heller ikke avsi dom mot deg.
Dette var noe kriminelle benyttet seg av, og reglene ble slik at hvis man ikke møtte i retten på den 3-dje stevnelsen så kunne dommen avsies uten tiltalte i retten.
Så det som ikke gikk de to første gangene kan skje automatisk på den 3-dje gangen.
Talle 3 anses også å være hellig fra gammelt av.

Da burde jeg kanskje åpne egget med den oransje kapselen som det siste og 3-dje egget.
Eller jeg kan åpne det nå.
Jeg åpner.
Oransje kapsel.
Jeg åpner.
Det er Crazy crocosen igjen...
Dette er andre gang at en ny figur ikke dukker opp.
Er det da slik at hvis den ikke dukker opp en 3-dje gang, så har jeg automatisk rett til å frotse i 3-pakninger helt til jeg får en ny figur?

Nei.

Jeg bare lurte.
Da tar jeg heller fatt på egg nummer 2.
Jeg åpner.
Gul kapsel.
Jeg åpner.
Der er noe som er forseglet i plast.
Det er to små ekorn som klemmer hverandre.
Så søte, hva kan man si om ekorn?

Søte?
Visste du at ekorn er gnagere med sylskarpe klør og tenner og at de spiser fugleunger?
Og at den spiser sevjen til trærne slik at trærne dør?

Og at de er kjempesøte.

Det var dine ord.

Jeg tror jeg åpner det siste egget jeg.
Jeg åpner.
Gul kapsel.
Jeg åpner.
Det er en hund.
Så søt!
Hvis man gnir den på magen beveger den hodet sitt.

Søt?
Visste du at 30-35 personer blir drept hvert år av hunder.
Og det bare i USA....
Hunder er nummer 5 på listen over alle dyrene i verden som dreper flest mennesker.

Det var da innmari til negativitet.
Jeg synes at dette er den absolutt søteste 3-pakningen så langt.

En skrekkens 3-pakning, spør du meg.

For en gangs skyld spør jeg ikke deg.


Gus er enig med meg.
Han hevder at ekorn til og med spiser firlinger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar