.

.

tirsdag 6. august 2013

Spot: tyggelig med Søte saker...

Igjen vil jeg spole tilbake til Søte saker innlegget.
Dette er fremdeles det innlegget med flest treff på bloggene mine.
Med Søte saker 2 allerede på en tredjeplass.
På denne Snackstage bloggen er de 4 mest leste innleggene om nettopp snacks og godteri.
Man kan med andre ord si at hvis det er en ting som virkelig interesserer nostalgikere der ute, så er det uten tvil gammel godteri som troner høyest.

For meg er det en ting som troner høyest når jeg blogger, nemlig bilder.
Det er bare så alt for sjeldent de dukker opp når jeg trenger dem.
Derfor er "Spol tilbake" en grei ting å bentytte seg av når bildene plutselig bestemmer seg for å Ducke opp.


En annen ting som jeg hadde problemer med å finne var klistremerker til "Terminator 2" tyggisen.
Jeg har enda ikke funnet alle 100 men "I'll be back" så snart jeg finner resten.


En tyggegummi som jeg fant alle hundre klistremerkene til var "Teenage mutant ninja Turtles" tyggisen.
Men jeg hadde ingen bilder av selve tyggegummipapiret.
Så derfor avslutter jeg med dette bildet:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar