.

.

onsdag 5. september 2012

Se hva som skjer....


I dag fyller TV2 20 år, og jeg vil gjerne takke kanalen for 20 fantastisk underholdende år.
Mer enn noen annen TV-kanal har TV2 definert min TV-hverdag.
Tirsdag var synonymt med:
''Ally McBeal'', ''Venner for livet'' og ''Frasier''/''Pizzagjengen''.
Torsdag var synonymt med:
''X-files'' og ''Seinfeld''.
Nå for tiden er det Fredagene som gjelder for min del.
Da blir det ''Norske talenter'', ''Senkveld'' og ''Golden goal''.

For å mimre litt så har jeg laget en tidslinje med 45 av programmene som TV2 har bydd på disse 20 årene.
Jeg rakk bare å lage til 45 program og listen er litt rotete, men jeg har ikke rukket å sortere programmene ennå.
En større og forbedret tidslinje vil sikkert komme etter hvert.
(Listen tar ikke hensyn til reprisesendinger)

Dette er min lille hyllest til kanalen som helt siden starten har levert absolutt underholdning:
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar